Levering

De prijzen van ons zand en grind vindt u op de pagina van het product naar keuze, zoals straatzandophoogzandspeelzand of grind. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

De leveringskosten zijn afhankelijk van de bezorglocatie en variëren van 30 euro tot 140 euro per besteld product. U kunt nadat u de gewenste producten aan uw winkelmand heeft toegevoegd aan de hand van uw plaats en postcode de exacte leveringskosten berekenen.

U vindt de belangrijkste informatie over de levering van deze producten hier. We zetten de belangrijkste punten hieruit op een rijtje:

  • Levering vindt plaats met een trailer. Deze vrachtwagens hebben een lengte van ±18m, let u hierop! De losplek moet dus voldoende bereikbaar zijn. Twijfelt u over de bereikbaarheid, neem contact met ons op. Wij kunnen dan een inschatting maken en kunnen op aanvraag ook met een kooiaap (mobiele heftruck) leveren, hier kan een meerprijs aan verbonden zijn.
  • We leveren binnen 5 werkdagen op route van de transporteur.
  • Zodra u ingepland staat voor levering de volgende werkdag ontvangt u de dag voor levering een berichtje per e-mail dat uw order geleverd wordt de volgende dag. Let op, we kunnen geen dagdeel aangeven dit is afhankelijk van de verkeerssituatie.
  • We kunnen niet op adressen leveren die niet geschikt zijn voor een vrachtauto, denk aan gewichts-  lengte- en breedte en hoogte beperkingen.

Algemene aandachtspunten voor de levering:

  • In principe worden de materialen geleverd naast de auto aan de openbare weg. Heeft u wensen qua plaatsing van de materialen, geef dit dan direct bij de bestelling (in het veld notities) of direct daarna per email aan ons door. Wacht hier niet mee tot u bericht van levering heeft gekregen, aangezien de verzendbon voor de chauffeur dan al gemaakt is en instructies mogelijk niet meer doorgegeven kunnen worden. 
  • We doen natuurlijk ons uiterste best om aan uw wensen wat betreft de leverplek te voldoen. Indien uw wensen onverhoopt niet realiseerbaar zijn, worden de materialen tot aan of op de stoep gelost (of tot zover mogelijk). Het oordeel van de chauffeur is hierin bepalend. Bij vakantieparken leveren we enkel tot aan de toegang van het park. Wilt u leveringen ontvangen verder op een vakantiepark, neem dan contact met ons op voor overleg.
  • Orders worden tot 14.00 uur op werkdagen in behandeling genomen. Daarna, als ook in het weekend, telt de eerstvolgende werkdag als besteldag.
  • We kunnen niet door brandgangen en doorgangen kleiner dan 3,50 meter leveren.
  • De bigbags staan standaard niet op een pallet.
  • Het is niet absoluut noodzakelijk dat u thuis bent bij de levering. U dient er dan wel rekening mee houden dat de chauffeur in dit geval zelf beslist waar de materialen geplaatst worden. Wensen kunt u vooraf aangeven en hier zal de chauffeur zeker rekening mee houden indien mogelijk, al kan dit niet gegarandeerd worden.
  • Op de bigbags zit geen statiegeld, ook hoeven deze niet geretourneerd te worden.
  • Wilt u uw bestelling pas na een bepaalde datum ontvangen, dan kunt u dit opgeven bij het veld “opmerkingen”. Houdt er wel rekening mee de levertermijn gaat lopen vanaf de dag die u hier opgeeft als eerst mogelijke leverdag.

Wilt u naar aanleiding van bovenstaande informatie contact opnemen over de bereikbaarheid of omtrent andere verzoeken of vragen, dan kan dit per telefoon (0493-314850), via ons contactformulier of direct via email. U kunt dan bijv. foto’s meesturen van de situatie.

Voor informatie over bezorgtarieven, ga naar de pagina bezorgkosten.

Afwezig bij levering? Geen probleem!

Indien u niet thuis kunt zijn op het tijdstip van levering van bigbags is dit in principe geen enkel probleem, mits uw bestelling reeds betaald is. Bij bestelling kunt u een boodschap achterlaten voor de chauffeur waarin u de gewenste losplaats aan kunt geven. Dit kan uiteraard ook later nog telefonisch of per mail. Ook kunt u een briefje ophangen voor de chauffeur natuurlijk. Wij kunnen echter niet garanderen dat de bigbag op de gewenste plaats geplaatst wordt. Mogelijk is de losplaats niet haalbaar of bereikbaar met de vrachtwagen. Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om aan uw wensen tegemoet te komen.

Retouren

Wij nemen een teveel aan zand niet retour.

Bestelling wijzigen of annuleren

Indien uw bestelling nog niet klaargezet of geladen of onderweg is kunt u uw bestelling wijzigen. Dit kan uitsluitend telefonisch. (U ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging van de wijziging). Houdt u er rekening mee dat de levertijd opnieuw ingaat bij het wijzigen van producten of levermethode van uw bestelling. 

Het annuleren van uw bestelling kan kosteloos mits het product nog niet geladen is of onderweg.

Klachten

Wanneer u, ondanks onze inspanningen om onze dienstverlening op een zo hoog mogelijk peil te houden, toch een klacht heeft hopen wij dat u deze klacht zo spoedig mogelijk aan ons meldt. Daarnaast hopen wij ook dat u ons in de gelegenheid stelt deze klacht zo goed mogelijk op te lossen. Wanneer u een klacht heeft kunt u het beste bellen met 0493-314850 of een e-mail sturen. Wij zijn u graag van dienst en zullen u altijd spoedig antwoorden!